وی ادامه داد: کار اساسی برای کاهش بازپرداخت مدتزمان هزینههای درمانی، بهرهمندی از خدمات الکترونیکی، نسخه الکترونیکی و توسعه مراکز طرف قرارداد است که باید با فراهم شدن زیرساختها به شکل مناسب انجام شود.
رئیس هیئترئیسه صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت توسعهای مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد را خواستار شد و افزود: همکاران این موضوع را در دستور کار قرار دهند،زیرا بازنشستگان گرامی در صورت استفاده از مراکز طرف قرارداد نیازی به مراجعه بعدی به نمایندگی نخواهند داشت، از این رو افزایش درست این مراکز، ضروری است.
بیات گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بازنشستگان ارجمند، ضمن استمرار روند کاهشی مدتزمان بازپرداخت هزینههای درمانی، تدابیری باید از سوی دستاندرکاران نمایندگیها ایجاد شود تا هزینههای درمانی دارای مبلغ هنگفت سریعتر پرداخت شود.
وی با قدردانی و تشکر از کارکنان نمایندگیها به سبب ارائه خدمات حداکثری افزود: خوشبختانه در حوزه صدور معرفینامه برخط برای مراکز طرف قرارداد پیشرفت خوبی صورت گرفته است.
در این بازدید که عباس حاجیصادق، رئیس صندوقها و محسن رامین معاون امور رفاه و بازنشستگی صندوق بازنشستگی صنعت نفت نیز حضور داشتند از بخشهای صدور دفترچه، پذیرش، سندرسی، کارشناسی، رفاهی، مددکاری، تجهیزات پزشکی، حقوقی، دندانپزشکی و اداری نمایندگی صندوقها در خیابان هویزه بازدید شد. در این بازدید رئیس و مسئول درمان منطقه یک به شکل جداگانه روندهای ارائه خدمات را تشریح کردند.
نمایندگیهای صندوقها، پیشخوانهای خدماتی هستند که در سراسر کشور مأموریت ارائه خدمات اداری و رفاهی بهویژه پذیرش نسخ و اسناد پزشکی را برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها بهعهده دارند.