به گزارش اقتصادنامه، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو دراین زمینه گفت : شرکت ایساکو دراسفند ماه سال گذشته در راستای حمایت از نمایندگیها و فروشگاههای مجموعه، دریافت مطالبات خود را تا پایان فروردین ماه به تعویق انداخت و پس از آن، با توجه به ادامه مخاطرات بیماری و مشکلات وابسته، طی جلسهای دیگر، این سررسید مجددا تا پایان خرداد ماه، مشمول استمهال شد.
مهدی مونسان افزود:بنابراین تمامی بدهیهای معوق نمایندگیها و فروشگاههای مجاز مجموعه، بدون اعمال جریمه و بنا به درخواست ذینفعان شامل مهلت و فرصت شده است.
وی در خصوص سایر مصوبات اجرایی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در شرکت ایساکو صورت گرفته، گفت: این مجموعه در راستای اجرای بهینه مسئولیتهای اجتماعی خود، اقداماتی را در سه سطح مختلف به انجام رسانده است.
مونسان ادامه داد: این سطوح خدمترسانی در بر گیرنده گروههایی همچون مشتریان، ذینفعان و کارکنان بوده و به فراخور شرایط موجود برای همراهی و همیاری با هر یک از این گروهها اقداماتی همچون تشویق مشتریان به ماندن در منزل و در اولویت قرار دادن ارائه خدمات غیرحضوری و گسترش آن، ابلاغ و اجرای پروتکلهای بهداشتی مصوب مدیریت مقابله با کرونا و توزیع لوازم ضدعفونی و بهداشتی در نمایندگیها و ناوگانهای امدادی و همچنین تنظیم برنامه دورکاری و شیفتبندی پرسنل به منظور حفظ فاصله اجتماعی و مصونسازی محیط داخلی شرکت بوده است.
وی با اشاره به حمایتهای مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو، از تمدید سررسید گارانتی محصولات تولیدی این گروه صنعتی در روزهای قرنطینه یاد کرد و گفت: این امر به منظور حفظ آسایش خاطر مشتریان و عدم خروج غیرضروری از منزل، به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم مجموعه در راستای مقابله با همهگیری ویروس کرونا محقق شد.
مونسان در پایان افزود: با توجه به رویکرد شرکت مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد، اهداف شرکت ایساکو همواره بر پایه افزایش رضایت مشتریان و شرکای تجاری (نمایندگیها و فروشگاهها) برنامهریزی میشود و امیدواریم اقدامات صورت گرفته در شرایط بحرانی کنونی، در این زمینه موثر بوده باشد.
منبع: فکر اقتصادی
مطالب مرتبط