• گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:17100
  • زمان انتشار:پنجشنبه 23 مرداد 1399-15:50
  • کاربر:
در نشست مشترک مدیران روابط‌عمومی ۳ شرکت معدنی و صنعتی سیرجان با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مطرح شد؛

گل‌گهر و جهان فولاد سیرجان به مناسبت روز خبرنگار با اعضای خانه مطبوعات استان کرمان، طی دیداری به تبادل نظر پرداختند.
رسانه‌ها بازویی در راستای توسعه سازمان‌ها و برندینگ

به گزارش اقتصادنامه، در این جلسه راهکارها، اهداف و برنامه‌های افزایش کیفیت فعالیت رسانه‌ها در حوزه صنایع فعال در استان توسط اعضای خانه مطبوعات و مدیران روابط‌عمومی این شرکت‌ها مورد بحث، بررسی و ارزیابی قرار گرفت. بابک رحیمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش و یادگیری گفت: امیدواریم بیش از پیش به بحث آموزش پرداخته شود. درواقع باید آموزش، تاثیرگذار باشد تا خروجی مورد نظر و مطلوب بدست آید. وی در ادامه عنوان کرد: رسانه‌ها به صورت غیرمستقیم بازویی در راستای توسعه سازمان ها و شرکت‌ها و همچنین برندینگ و توسعه بازار محصولات آن‌ها محسوب می شوند و در ارتقاء جایگاه و هویت تصمیم سازی متولیان و مدیران صنعت و اقتصاد کشور تاثیر فزاینده‌ای دارند. رحیمیان با تاکید بر ارتقاء سطح کیفی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: استان کرمان در حوزه فرهنگ و ادب و هنر از دیرباز در کشور، پیشتاز بوده و اثر این ویژگی امروز در رسانه های استان نیز متجلی است. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گهرزمین اضافه کرد: با تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توان به رشد فرهنگ عمومی و نگاه مردم استان به حوزه صنعت و ذخایر خدادادی معدنی و به خصوص توسعه فرهنگ کار آفرینی کمک شایانی کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0