به گزارش اقتصادنامه، غریب پور افزود: به رغم افزایش ۳۰ درصدی تولید معدنی در سال ۹۸، حوادث معدنی رشد بسیار پایینی (کمتر از ۵ درصد) داشته است
استراتژی ما در ایمیدرو تکیه بر ساخت داخل است چرا که در کشور محکوم به بومی سازی و ساخت تکنولوژی هستیم.
بخش قابل توجهی از حوادث معادن روباز مربوط به حوادث ترافیکی است که با ساخت پروژه مذکور، نقش زیادی در کاهش این حوادث خواهیم داشت و ضریب تکرار و شدت حوادث را به حداقل رساند
ایمیدرو توجه و تمرکز خود را به حفظ منابع انسانی به عنوان باارزش ترین منابع سازمانی و حفظ ماشین آلات معدنی کشور متمرکز کرده است.
هدف ما به صفر رساندن حوادث معدنی است.
در بخش اکتشاف، به دنبال حفاری یک میلیون متری هستیم. تمرکز بر استخراج حداقل ۱۶۰ میلیون تنی سنگ آهن، تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد و ۲ میلیون تنی کنسانتره مس هستیم
مطالب مرتبط