به گزارش اقتصادنامه، معاون روابط کار وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی درباره تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری مشمولین در سه ماهه خرداد لغایت مرداد توضیح داد: سازمان تامین اجتماعی پرداخت این مبالغ را دنبال کرده و در این زمینه بخشی از مقرری مشمولین توسط سازمان پرداخت شد و پرداخت سایر متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.
حاتم شاکرمی در نشست بررسی فنی سامانه جامع روابط کار افزود: هدف از ایجاد سامانه جامع روابط کار ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت، شفافیت و سلامت بیشتر در راستای سیاست های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اجرای دولت الکترونیک است.
وی گفت: تداوم این خدمات را بدون بازگشت به روش های سنتی، با اصلاح نواقص احتمالی و بهبود مستمر آن ادامه می دهیم.
معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی همکاران ستادی و اجرایی برای ارتقای این خدمت، زیرساخت های این سامانه نیز ترمیمخواهد شد.
شاکرمی یادآورشد: با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سامانه نوپا که طبیعتا همراه با اشکالات جزئی است، تقویت خواهد شد.
وی افزود: در توسعه مراکز ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در تلاش هستیم به غیر از پیشخوان و با همکاری مدیر عامل محترم بانک رفاه از ظرفیت شعبات این بانک در سراسر کشور استفاده کنیم .
معاون روابط کار وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی بر ضرورت اطلاع رسانی درباره سامانه جامع روابط کار تاکید کرد و افزود: همه مدیران اجرایی باید فرایند این سامانه را برای جامعه هدف تشریح کنند.
مطالب مرتبط