به گزارش اقتصادنامه، محمدحسین فرهنگی گفت: فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد میتواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود، رضایت مشتری میتواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاههای اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت نمایند. وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یاد آور شد: افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ میباشد.
سیدحمید پورمحمدی گفت: یکی از واقعیتهای تولید در بازار جهانی کسب رضایت مشتری و حصول اطمینان از رضایت در مصرف است و همیشه باید نیاز مشتری مهمترین مقصد تولید کننده باشد و این رضایت باید استمرار داشته باشد. وی افزود: مسئولیت اجتماعی همیشه انجام کارهای عام المنفعه نیست بلکه ایجاد اشتغال، احیاء صنعت، صیانت از محیط زیست و مشتری مداری نیز میتواند به نوعی مسئولیت اجتماعی باشد.
علیرضا عباسیان مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با تولید مقاطع ساختمانی و طویل، انواع ریل، آرک معدن، کلافهای صنعتی و ساختمانی و غیره طیف وسیعی از نیاز جامعه را به لحاظ صنعتی و ساختمانی و همچنین زیر ساختها پوشش میدهد این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی و صنعتی به عنوان یک برند جهانی شناخته شده در بازارهای خارجی و داخلی به شمار میرود از این رو همواره دغدغه توجه به نیاز مشتری خود را داشته و در این راستا در کل فرایند تولید، فروش و تحویل دیدگاههای مشتریان و ذینفعان خود را مدنظر قرار میدهد. وی با اشاره به اینکه تولید براساس سفارش و نیاز سنجی بازار از فعالیت مستمر شرکت میباشد، تصریح کرد: ارتقا و حفظ کیفیت محصول مطابق با بروزترین استانداردهای ملی و جهانی همواره در ذوب آهن مورد توجه بوده و رضایت مندی بالای ۷۵ درصد از شرکت از دیدگاه مشتریان گواه این ادعا میباشد.
عباسیان گفت: در تمامی مراحل تولید تا تحویل،مشتریان به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته و با بسترهای ارتباطی متنوع که پیش بینی گردیده ضمن دسترسی به اطلاعات فنی و تجاری با قسمتهای مرتبط ارتباط برقرار میکنند. وی خاطر نشان ساخت: محصولات ذوب آهن اصفهان در پروژههای ساختمانی، صنعتی و عمرانی دولت و زیر ساختها استفاده میشود و شرکت همواره با توجه به نیاز سنجی توسعه محصولات جدید و استراتژیک را در برنامه کاری خود دارد که تولید انواع ریل، سپره آسانسور، آرک معدن و انواع تیر آهنهای بال پهن و غیره از جمله محصولات جدید شرکت میباشد.
مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه در شرکت قرار دارد و با نظر سنجیهای دورهای و دریافت بازخورد و تحلیل آن نظرات اخذ شده به قسمتهای مربوطه ارسال میگردد تا اقدامات اصلاحی در تولید لحاظ گردد و این روند به منظور مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده میباشد. وی تصریح کرد: در ذوب آهن اصفهان سعی بر این است با بکار گیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژیهای توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان اهداف و برنامههای خود را تدوین نماید و به همین منظور کسب حداکثر رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویتهای مهم خود میداند.
مطالب مرتبط