به گزارش اقتصادنامه، وی،امر بازرگانی را یک فرآیند مدرن دانست و گفت: ما دوران سنتی را پشت سر گذاشتیم و در تلاش هستیم با یکپارچگی فرآیندها و متناسب سازی اختیارات و فرایند با شرایط حاکم بر بازار،مدت زمان تلف شده برای تامین کالای مورد نیاز خطوط تولید را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل بازرگانی از تدوین برنامه عملیاتی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت در بازرگانی خبر داد و گفت: ما در پاسخگویی به مجتمع ها برنامه استراتژیک به همراه الزامات اجرایی را طراحی و اجرا می کنیم.
مطالب مرتبط