به گزارش اقتصادنامه، این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند" برنامه های متعدد برای تنوع محصولات خودرویی کشور"، " تنوع سازی به محصولات خودرویی یک الزام است"، "تولید خودروهای جدید بر مبنای صادرات باشد"، "سلایق همه مردم برای تولید خودرو مدنظر قرار گیرد" و ... منتشر شد.
پنجمین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از مهدی صادقی نیارکی، بهزاد رحیمی، مهدی تقوی، محسن چمن آرا، سعیدپورآبادی و علی قنبری همراه است.
مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده " گام بلند؛ برای تنوع بخشی به محصولات خودرویی " را در قالب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر کرده است.
علاقمندان می توانند این نشریه الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند.
مطالب مرتبط