به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابطعمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در نشست هماندیشی با مدیران شعب سراسر کشور با اعلام این مطلب و تشریح دستاوردهای این بانک در دو سال گذشته، بر لزوم جدیت و تلاش مضاعف همکاران صف و ستاد در مراقبت از دستاوردها و حفظ روند روبه رشد بانک تأکید کرد.
کریمی در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان در تحقق اهداف عملیاتی شعب گفت: با همت و تلاش جمعی همکاران و درایت و راهبری هیئتمدیره، در مدت زمان کوتاهی شاهد اتفاقات مطلوبی در بانک بودهایم، به گونهای که رشد شاخصهای عملیاتی نشان از حرکت کمنظیر بانک دی در نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک دی، پاسداری و حراست از دستاوردهای کلیدی بانک را مهمترین وظیفه مدیران ارشد و کارکنان دانست و افزود: دستاوردهای کلیدی بانک مانند کاهش زیان انباشته، قیمت تمامشده پول،NPL و کسری نقدینگی زمانی مؤثر واقع میشود که منتج از عملیات بانک باشد.
کریمی با اشاره به وضعیت فعلی نسبت مصارف به منابع در شعب تأکید کرد: نسبت مصارف به منابع شعب نیاز به بهبود دارد و شعب میبایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاستهای اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
وی با اشاره به راهاندازی اپلیکیشن دیجت و تبلیغات صورتگرفته برای آن گفت: با توجه به اکران گسترده تبلیغات اپلیکیشن دیجت، لازم است آموزش و بازاریابی این اپلیکیشن در شعب برای مشتریان بهصورت ویژه در دستور همکاران قرار گیرد.
وی با اشاره به خدمات طراحیشده برای جامعه هدف بنیادشهید در بانک دی گفت: راهاندازی میزهای خدمت و امضای تفاهمنامه با پستبانک از جمله مهمترین اقدامات بانک در تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بانکی است که امیدواریم با نظارت مؤثر شعب معین بر میزهای خدمت، دامنه ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گسترش یابد.
در پایان این نشست برات کریمی با اهدای احکامی، فریدون رشیدی را به سمت معاون اعتبارات و همتالله حسینزاده را به سمت معاون بانکی و بازاریابی بانک دی منصوب کرد.
مطالب مرتبط