به گزارش اقتصادنامه، تصویر بالا متعلق به فرزاد ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان است. نام او را "آقای تکنولوژی فولاد" گذاشته اند.
ارزانی چرا خود را ارزان می فروشد؟ اگر مجیزگویان مطبوعاتی، چاکران روابط عمومی چی و کارمندان ارادتمند نام او را "آقای تکنولوژی فولاد" گذاشته اند، چرا دستور نداده از این عناوین و القاب برای او استفاده نکنند؟
اگر ارزانی آقای تکنولوژی است پس مدیرانی چون محمدحسن عرفانیان، احمدعلی هراتی نیک، بهرام سبحانی و . . . آقای چه هستند؟
رواج فرهنگ ارادت و چاکری در بدنه دولت شاید توجیه داشته باشد اما چه دلیلی دارد، یک مدیر ۱.۵ میلیون تنی فولاد که در رنکینگ های جهانی و حتی کشوری به چشم نمی آید خود را "آقای تکنولوژی" بنامد؟
این آقای تکنولوژی که پشت درهای بسته به تولید محصول می پردازد کدام تکنولوژی را آقایی کرده که سایر فولادسازان کشور از آقایی کردن آن عقب مانده اند؟
مطالب مرتبط