وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها ۲میلیون تماس و مراجعه به سایت حمایت معیشتی انجام شده و اعتراضات یک‌میلیون و ۵۰هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.
ثبت ۱میلیون و ۵۰هزار اعتراض در سایت حمایت معیشتی طی ۴ روز

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، حجت‌الله عبدالملکی درخصوص بازدید روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سؤالات مردمی در اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها»، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سؤالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌سازی و همراهی همه‌جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تأکید رئیس جمهور است که تلاش می‌شود این مهم محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه، ادامه داد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می‌کند و شاخص‌های اقتصادی بهبود می‌یابد.

عبدالملکی بیان داشت: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم‌های پاسخگویی به سؤالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

وی بر به‌روزرسانی و پشتیبانی از سامانه تأکید کرد و گفت: در چهار روز اجرای طرح ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

در جریان این بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت‌وگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی است که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جا مانده‌اند و سایر سؤالات یارانه‌ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می‌توانند برای ثبت شکایت‌ها به سایت حمایت معیشتی به‌آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0