در راستای سیاست های وزارت صمت در زمینه ارتقای رضایت مصرف کنندگان خودروهای داخلی صورت گرفت:

در راستای ارتقای رضایت مشتریان و با رویکرد بهره مندی از توان مشترک دو خودروساز بزرگ کشور، سایپا و ایران خودرو،  تفاهم نامه ای در زمینه امدادرسانی و خدمات پس از فروش  به محصولات یکدیگر امضا کردند.
همکاری مشترک شبکه امدادرسانی دو خودروساز بزرگ کشور به مشتریان

به گزارش اقتصادنامه، پیرو منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های وزارت صمت به منظور جلب حداکثری رضایت مصرف کنندگان خودروهای داخلی، دو شرکت سایپا و ایران خودرو، تفاهم نامه ای را در زمینه امدادسانی مشترک به مصرف کنندگان محصولات خود امضا کردند و بر اساس این تفاهم نامه، ناوگان امدادی دو خودروساز بزرگ کشور به منظور امدادرسانی گسترده و به موقع، در هنگام بروز علل فنی و یا سوانح و تصادفات رانندگی به مصرف کنندگان محصولات یکدیگر آمادگی کامل دارند.

با عقد این تفاهم نامه علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه امدادرسانی، افزایش رضایت مشتری و توسعه ناوگان امدادرسانی، بهره مندی مصرف کنندگان از پتانسیل و توانمندی های مشترک دو خودروساز بزرگ کشور در حوزه خدمات پس از فروش محقق خواهد شد .

گفتنی است شرکت های امداد خودرو سایپا و امداد خودروی ایران در این تفاهم نامه با بهره مندی مشترک  از ناوگان امدادرسانی یکدیگر،  موظف به انجام خدمات خودرویی مورد نیاز مصرف کنندگان در سراسر کشور در کمترین و سریعترین زمان ممکن  هستند و با این اقدام دو خودروساز در حوزه خدمات پس از فروش، نخستین زمینه های اتحاد و همکاری مشترک سایپا و ایران خودرو، پیرو سیاست های وزارت صمت، فراهم خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0