از سوی سازمان امور مالیاتی صورت گرفت؛

مودیان مالیاتی می‌توانند از این پس با کمک فعال سازی ابلاغ الکترونیکی در درگاه خدمات الکترونیکی مالیاتی، از مزایای آن برخورد شوند.
دستورالعمل جدید ابلاغ الکترونیکی اعلام شد
به گزارش اقتصادنامه به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور با معرفی ابلاغ الکترونیکی در درگاه ملی خدمات خود، مزایای بیشتری را در اختیار مودیان قرار می دهد.
 
مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به "درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی " به نشانی my.tax.gov.ir پس از فعال سازی ابلاغ الکترونیکی، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
 
 پس از فعال سازی ابلاغ الکترونیک، اوراق مالیاتی مودیان که در سامانه‌های الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور صادر می‌شود، به صورت خودکار بر روی حساب کاربری ایشان بارگذاری شده و همزمان پیامک اطلاع رسانی برای آنان ارسال می‌شود. پس از بارگذاری اوراق در حساب کاربری، مودیان ده روز فرصت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود، اوراق بارگذاری شده را مشاهده نمایند.
 
رویت برگه درحکم ابلاغ به شخص مودی است و کلیه آثار ابلاغ واقعی برآن مترتب است. خودداری از مراجعه به حساب کاربری ظرف ۱۰ روز از تاریخ بارگذاری اوراق مالیاتی، در حکم استنکاف از گرفتن اوراق مالیاتی بوده و روز یازدهم بعنوان تاریخ ابلاغ قانونی محسوب می‌گردد. چنانچه روز یازدهم با تعطیل /تعطیلات رسمی یا عمومی مصادف شود، اولین روز بعد از تعطیل/تعطیلات مذکور بعنوان روز ابلاغ در نظر گرفته می‌شود.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0