به گزارش اقتصادنامه، غلامرضا فتحعلی در بازدیدی که از چهار شعبه این بانک در شرق تهران داشت، افزود: محصولات و خدمات متعددی توسط بانک سینا به مشتریان ارائه میشود که لازم است همکاران در معرفی بیشتر این خدمات و محصولات به مشتریان، تلاش جدیتری داشته باشند.
وی همچنین در نشست با رؤسای شعب منطقه خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش بانک سینا در شعب در کنار ارائه خدمات بانکی به مشتریان میتوانند با ایفای نقش مشاور و راهنمای مشتری، زمینه ایجاد ذهنیتی مطلوبتر از بانک را به نمایش بگذارند و بازوی مشورتی مشتریان در دریافت خدمات متناسب باشند.
فتحعلی با اشاره به اینکه طرح راهبردی تحول کسبوکار بانک سینا در حال تدوین است، گفت: با توجه به قابلیتها و پتانسیلهای موجود در بانک، انتظار داریم با اجرای این طرح شاهد ارتقای جایگاه و افزایش سهم بازار بانک باشیم.
گفتنی است اعضای هیئتعامل نیز همزمان از شعب مختلف منطقه شرق بر اساس تقسیمبندی صورتگرفته بازدید کردند.
مطالب مرتبط