رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در ادامه گفت: برای ایجاد و تحقق روشی خلاقانه در ایفای مسئولیت های اجتماعی، لازم است تا از نهادها و سازمان هایی که در این زمینه فعالیت کرده اند دعوت کنیم تا مدل ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
وی بیان کرد: در مجموع با مطرح شدن مدل های مختلف، می توان نظر به اهمیت موضوع و توانایی های هر بخش و امور مدلی را برای انجام برنامه های رسانه ای و ارتباطی در بخش معدن و حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفت.
در جریان این بازدید محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مس که با همراهی مسؤلان واحدهای این مدیریت همراه بود در خصوص فعالیت های رسانه ای، نشریات و اقداماتی که در راستای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در سطح شرکت مس و مجتمع ها صورت گرفته است، توضیحاتی را ارائه کردند.
مطالب مرتبط