به گزارش اقتصادنامه، در این مراسم که با همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شد از نگاه ویژه محمد جامعی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به شاخص های کلیدی ارتباطات تقدیر و بعنوان برگزیده ویژه این دوره از جشنواره تجلیل بعمل آمد.
در هفدهمین دوره جشنواره، روابط عمومیهای برتر کشور در ۱۰ معیار مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این میان روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به دلیل کسب بیشترین امتیاز از این معیارها به عنوان برگزیده ویژه کشور معرفی شد.
برخورداری از اهداف خرد و کلان،برنامه ریزی دقیق عملیاتی،اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها،تبلیغات و انتشارات،مجله هفتگی،ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی،روابط عمومی الکترونیک،حضور مستمر در نمایشگاه های ملی،برگزاری مراسم و مناسبت ها، گزارش های تصویری، مصاحبه،نظارت،امید آفرینی،برنامه ریزی و ارزیابی،فعالیت های مستند سازی و آرشیو سمعی و بصری،توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی ها،پژوهش و افکار سنجی و ایده های نو از جمله محورهای موفقیت روابط عمومی شرکت فولادخوزستان در هفدهمین دوره جشنواره انتشارات ملی بوده است.
مطالب مرتبط