• گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:61854
  • زمان انتشار:دوشنبه 15 اسفند 1401-17:11
  • کاربر:
مدیرعامل این شرکت خبر داد

مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
ایران خودرو بهترین شریک هایما است

به گزارش اقتصادنامه، «لو گوگانگ» در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس، با بیان این که امسال باوجود برخی رویکردها در روابط بین المللی و همچنین تاثیرات همه گیری کرونا، همکاری هایما و گروه صنعتی ایران خودرو صمیمانه و نزدیک دنبال شده و به نتایج قابل توجهی دست یافته ایم، گفت: با گذشت مدت کوتاهی از عرضه SUV قدرتمند هایما ۸S اکنون عرضه محصول کراس اوور هفت نفره لوکس هایما ۷ ایکس به بازار ایران را تحقق بخشیده ایم.
وی ضمن قدردانی از همه کارکنان ایران خودرو خراسان که شبانه روز در خط تولید تلاش می کنند، به تاریخچه خودروسازی هایما اشاره کرد و گفت: هایما در سال ۱۹۸۸ در هانیان چین متولد شد و تنها شرکت دارای صلاحیت برای تولید خودروهای با سوخت سنتی و انرژی جدید در بندر آزاد هانیان است. 
مدیرعامل هایما افزود: این شرکت در طول ۱۵۰ سال تجربه همکاری بین المللی زیادی را کسب کرده و از سال ۲۰۰۶ به آسیای جنوب شرقی، آمریکای مرکزی و جنوبی صادرات داشته و به تدریج به برندی معتبر تبدیل شده است.
وی با بیان این که در آینده نزدیک دست‌یابی به سه تحول در دستور کار هایماست، گفت: تحول به سمت بین المللی شدن و تغییر از بازار داخلی به سمت بازارهای بین المللی، حرکت به سمت خودروهایی با انرژی جدید و خودروهای هوشمند و تبدیل شدن به ارایه کننده خدمات سیار هوشمند سبز، سه تحول هایما در آینده خواهد بود. 
«لو گوگانگ» با بیان این که با امضای توافق نامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین و سفر اخیر رییس جمهوری ایران به چین، مشارکت راهبردی جامعه ایران و چین وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: با این پیش زمینه قوی، هایما در آینده به طور مستمر مطابق با نیاز مصرف کنندگان ایرانی محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد و به طور پیوسته کیفیت محصولات و سطح خدمات پس از فروش را ارتقا خواهد داد.
وی گفت: هایما طی سال های اخیر به واسطه سرمایه گذاری ها و اقدامات گسترده در بازارهای بین المللی تجربه مطلوبی از سلایق مصرف کنندگان به دست آورده و در جهت ایجاد احساس رضایت و درجه وفاداری مشتریان هایما تلاش های گسترده ای را به کار گرفته است. 
«لو گوگانگ» تصریح کرد: ما بر این باوریم که هایما و ایران خودرو از امکانات و ظرفیت های فراوانی برای افزایش سهم بازار ایران و منطقه برخوردارند و به طور حتم با کمک هم، به طور مشترک در این مسیر گام برمی داریم. 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0