• گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:72240
  • زمان انتشار:سه شنبه 14 شهريور 1402-18:52
  • کاربر:
نظارت مدیران ایساکو از طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» ادامه دارد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی و در ‌راستای مسوولیت‌پذیری اجتماعی، طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» را از ۵ تا ۱۷ شهریور سال جاری در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی در مرزهای خروجی کشور در دست اجرا داشته و این طرح به صورت مستمر توسط مدیران ارشد، مورد پایش و نظارت میدانی قرار دارد.
همراهی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان زائران اربعین حسینی

به گزارش اقتصادنامه، جمعی از مدیران این مجموعه به منظور بررسی حسن اجرای طرح و پشتیبانی از کارکنان مجموعه در راستای اجرای هر چه بهتر آن، در شهرهای مرزی چذابه، شلمچه، مهران، خسروی، باشماق و تمرچین حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این تیم مدیریتی با توجه به اوج گرفتن حضور پرشور زائران حرم حسینی و در آستانه روز اربعین، با حضور در مسیر و مناطق مرزی در کنار ناوگان امدادی و کارکنان نمایندگی‌ها قرار گرفتند تا ترافیک و توقف ناشی از نقص فنی خودروها با سرعت هر چه بیش تر برطرف شود و هم وطنان به سفر معنوی خود ادامه دهند.
لازم به ذکر است، ارایه خدمات عمومی به تمامی خودروها فارغ از برند و نوع کارخانه توسط این شرکت، انجام پذیرفته است. این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس بوده است.
به طور کلی در طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» تاکنون ۶۱۸۶ خودرو در نمایندگی‌های منتخب پذیرش شده‌ و سرویس‌های لازم برای تسریع در سفر و چابک سازی امور این سفر معنوی برای این خودروها به اجرا در آمده است.
هم وطنان می‌توانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0