• گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:7613
  • زمان انتشار:شنبه 10 اسفند 1398-15:0
  • کاربر:

گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ‌گویی سریع‌تر به درخواست‌های مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد

به گزارش اقتصادنامه، مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی  www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

 مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می توانند همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را مطرح کنند.

همچنین مشتریان سایپا می‌توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت، با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی گروه سایپا در سراسر کشور، یکبار درخواست خدمات فروش خود را ثبت و با پیامک از روند اقدامات صورت گرفته، مطلع شوند.

گروه خودروسازی سایپا در پایان از همه مشتریان درخواست می‌کند، خدمات مربوط به خودروی خود را از مسیر‌های مذکور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در جهت تحقق کاهش تردد در مکان‌های عمومی از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.

منبع: سایپانیوز



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0