مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: عملیات R.I توربین واحد گازی نیروگاه موصل عراق با ارزآوری ۱۸۵ هزار دلاری توسط متخصصان ایرانی در این شرکت با موفقیت به پایان رسید.
صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق افزایش یافت

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، مسعود مرادی با تاکید بر اینکه توجه به بازار برق کشورهای همسایه، صادرات خدمات فنی و مهندسی برای کسب بازار جدید و ارزآوری بخش مهمی از رویکرد خارجی این شرکت است، گفت: در همین راستا حضور فعال در بازار کشور عراق با هدف کمک به توسعه پایدار کشور دوست و همسایه و همچنین سهیم بودن در این بازار برای تحقق اهداف برون‌مرزی شرکت سیاست‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی و عملیات R.I روتور توربین GE نیروگاه موصل عراق با ارزآوری ۱۸۵ هزار دلاری بخشی از این راهبرد منطقه‌ای بوده است، ادامه داد: تقویت و گسترش این بازار با اتکا به توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مجموعه، بخش مهمی از برنامه‌های آینده این شرکت خواهد بود.

مرادی با اشاره به تلاش این شرکت برای رشد صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق، تاکید کرد: انجام تعمیرات اساسی چهار واحد تولید برق نیروگاه موصل و همچنین تعمیرات اساسی چند واحد نیروگاهی در سوریه از جمله نیروگاه جندر در کارگاه‌های تخصصی این شرکت فعالیت نهایی خود را سپری می‌کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0