تولید و تجارت:

با گذشت ۴۵ روز از انتصاب محمد اتابک به‌عنوان وزیر صمت، تکلیف برخی از معاونت‌های وزارت صمت مشخص شد و طی هفته جاری احکام صادر خواهد شد.
تکلیف ایدرو و ایمیدرو مشخص شد/مقیمی در پارک‌وی، جعفری در قَرَنی/محتشمی‌پور فعلا می‌ماند/شجاعی به معاونت برنامه‌ریزی می‌رود/الستی معاون منابع انسانی می‌شود

به گزارش "تولید و تجارت"، بر اساس آخرین خبرها، وجیه‌اله جعفری، به‌عنوان، رئیس ایمیدرو در دولت چهاردهم معرفی خواهد شد.

این در حالیست که محمدمسعود سمیعی‌نژاد، ریاست این سازمان را نپذیرفته و قرعه به‌نام جعفری افتاده است.

بر اساس این گزارش، نام اردشیر سعدمحمدی نیز به‌عنوان ریاست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در دقیقه ۹۰ مطرح شده است.

این گزارش حاکی از آن است که جعفری از وزیر صمت خواسته تا رضا محتشمی‌پور در معاونت معدنی برای سه ماه آینده ابقا شود.

این در حالیست که برخی کارشناسان بخش معدن بر این باورند که اگر در هر کشور دیگری حادثه انفجار در ابعاد معدن زغال‌سنگ طبس رخ داده بود بلافاصله عزل می‌شد. همچنین از سیف‌اله امیری، مدیر کل پیشین صنایع معدنی وزارت صمت به‌عنوان معاونت معدنی اتابک، نامبرده می‌شود که حکم او طی هفته‌های آتی صادر خواهد شد.

بر اساس این گزارش فرشاد مقیمی، رئیس کنونیِ شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک، نیز به‌عنوان رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است که سعید شجاعی، از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، راهی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه وزارت صمت می‌شود.

بر اساس این گزارش، یونس الستی که مسوولیت تغییر چارت سازمانی وزارت صمت را بر عهده داشت، معاونت منابع انسانی این وزارتخانه را بر عهده خواهد گرفت.

همچنین شنیده شده که داریوش اسماعیلی، معاونت پیشین معدنی، راهی بلوار معراج شده و جانشین علیرضا شهیدی، در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور می‌شود.

این در حالیست که شهیدی یکی از بهترین رؤسای این سازمان از بدو تأسیس تا کنون بوده و تغییر او جای پرسش دارد.

 

تولید و تجارت را در فضای مجازی دنبال کنید:

واتساپ:

https://chat.whatsapp.com/L1ClSHXvDoqFuSTXS6rFl9

تلگرام:
https://t.me/tolidotejaratchannel

اینستاگرام:
Instagram.com/tolidotejarat

تولید و تجارت؛ صدای تولیدکنندگان و بازرگانان



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0