سخنگوی دولت با تاکید بر این که بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت، گفت: مردم در مورد افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد، حتماً اگر قرار باشد موضوع افزایش بنزین به جمع‌بندی برسد با مردم مطرح می شود.
سخنگوی دولت: بدون آمادگی مردم افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، فاطمه مهاجرانی امروز چهارشنبه دوم آبان ماه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قیمت بنزین گفت: همانطور که بارها تاکید شده مردم در مورد افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد.

وی افزود: حتماً اگر موضوع افزایش بنزین به جمع‌بندی بخواهد برسد با مردم مطرح می شود و بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین را نخواهیم داشت، همه تلاش‌ها بر این هست که علی رغم وجود فشارهایی که بر دولت وجود دارد کمترین فشار بر مردم تحمیل بشود.

جزایر سه‌گانه همیشه متعلق ایران بوده و هست/هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ما نگاه چپ کند

سخنگوی دولت در مورد ادعاها در مورد جزایر سه گانه ایران بیان کرد: موضوع حاکمیت مطلق ایران بر سه جزیره ابوموسی تنب کوچک و تنب بزرگ مورد تاکید است، هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ایران نگاه چپ بکند؛ مطلقا این موضوع پذیرفته نیست.

وی با بیان این که این سه جزیره همیشه متعلق به ایران بوده و اسناد تاریخی دارد و این موضوع را ثابت می‌کند، افزود: برخی کشورها دست از شیطنت‌های رسانه‌ای بردارند چون این چیزی بیشتر از یک بازی رسانه‌ای نیست و این موضوع مورد تاکید همه اعضای هیات دولت قرار گرفته است.

دولت از طریق قوه قضاییه در حال پیگیری مساله دو خبرنگار بازداشتی است

سخنگوی دولت در مورد وضعیت دو خبرنگار بازداشتی اظهار داشت: موضوع دو خبرنگار بازداشتی در حیطه اختیارات ریاست قوه قضاییه است و دولت هم از طریق قوه قضاییه در حال پیگیری موضوع است.

وی تاکید کرد: از همکاری خوب قوه قضاییه تشکر می‌کنیم نگاه شان نگاه حل مساله‌ها بوده است.

دولت در کنترل بازار سکه و طلا دچار مشکل جدی نیست

سخنگوی دولت درباره قیمت طلا و سکه گفت: قسمتی از افزایش قیمت سکه و طلا و دلار ناشی از نوسانات جهانی است؛ انس جهانی طلا بالا رفته است، شاهد یک حباب در حوزه سکه هستیم دولت دارد تلاش می کند با سیاست‌هایی که بانک مرکزی معمولا اتخاذ می‌کند این موضوع رو مدیریت بکند.

وی تصریح کرد: مردم بدانند که دولت همه تلاش خود را دارد می کند و دچار مشکل جدی هم در این زمینه نیست با وجود اینکه شرایط منطقه در شرایط ویژه ای قرار دارد، امیدواریم هر چه زودتر ثبات به بازار طلا برگردد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0