اشکال در حساب دیجیتال بانک پاسارگاد؟

یکی از دارندگان حساب دیجیتالِ بانک پاسارگاد در گفت: در چند روز گذشته با مشکلاتی مانند دیده نشدن اطلاعات حساب دیجیتال در اپلیکیشن و واریز نشدن وجه انتقالی از حساب دیجیتال به حساب اصلی مواجه شده‌ است.
چرا وجه انتقالی به حساب اصلی واریز نمی‌شود؟

به گزارش "اقتصادنامه"، دارنده این حساب افزود: به‌رغم انتقال وجه از حساب دیجیتال به حساب دیگر خود، متوجه شده که وجه انتقالی مورد نظر، از حساب کسر شده ولی هیچ پولی به حساب مقصد واریز نشده است.

▫️"اقتصادنامه" در تماس با این بانک به‌دلیل ترافیک شدید مشتریانِ در صف انتظار موفق به اخذ اطلاعات بیشتر نشد.

▫️در حال حاضر مشتریانی از این دست در بلاتکلیفی به‌سر برده و معلوم نیست وجه انتقالی مورد نظر، چه‌زمانی به حساب‌شان واریز خواهد شد.

▫️عدم اطلاع رسانی از طرف بانک پاسارگاد سبب شده تا برخی مشتریان بر سر دوراهی خروج پول از حسابشان و انتقال به بانکی دیگر یا ادامه کار با بانک پاسارگاد بمانند.

▫️خوب است تا این بانک با اطلاع‌رسانی به‌موقع در این رابطه، مشتریان خود را از نگرانی بیرون آورد چرا که برخی از آنان کلیه دارایی خود را در حساب دیجیتال سپرده گذاری کرده‌اند و به دلیل اختلال در انتقال وجه، نمی‌توانند از سپرده‌شان استفاده کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0