به گزارش اقتصادنامه، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ارزیابی حاصل از نظرسنجی مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نیابت از وزارت صمت و با معیارهای بازنگری چهارم صورت گرفته و در راستای قانون حمایت از مصرف کننده است، توانست ۲۳ واحد بالاتر از «متوسط صنعت» کشور قرار گیرد.
ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته به صورت مستمر در ماههای متوالی این امتیاز را افزایش دهد؛ به نحوی که امتیاز ۸۰۷ خود را فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در پایان شهریور ماه به عدد ۸۱۲ رساند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخ صنعت خودروی کشور به خود اختصاص داد و در عین حال با میانگین امتیاز ۸۰۹ در تابستان سال جاری توانست، ۲۳ امتیاز نیز بالاتر از متوسط خط صنعت بایستد.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، رضایت مشتریان، همواره اولویت اصلی گروه صنعتی ایرانخودرو است و با این رویکرد، شرکت ایساکو موفق شد، دستاورد جدید خود را به ۱۵ سال پیاپی مقام اولی در خدمات پس از فروش خودرو کشور، ضمیمه کند.
دستیابی به این امتیاز، نهتنها پاسخی به انتظارات مشتریان است، بلکه بازتابدهنده حرکت در مسیر صعودی و تعهد به ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعت خودروی کشور است.
مطالب مرتبط