به گزارش اقتصادنامه، در این دیدار زاهدپور فعالیت های رسانهای و ارتباطی روابط عمومی ذوبآهن اصفهان را دیرپا، حرفهای و مطلوب توصیف کرد و گفت: تعامل روابط عمومیهای شرکتهای شستا، موجب هم افزایی و دست یابی به نتایج مطلوب برای اعتلای جایگاه خانواده شستا خواهد شد.
وی توجه ویژه به توسعه و بهبود جایگاه برند این شرکتها و مجموعه شستا را بسیار مهم دانسته و از اجرای برنامه های مشترک جهت هماهنگی و نزدیکی بیشتر روابط عمومی شرکتهای تابعه این هلدینگ خبر داد.
مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقهای و امیرحسین پرورش مدیر روابط عمومی ذوبآهن اصفهان نیز در این دیدار ضمن معرفی فعالیتهای گوناگون روابط عمومی ذوبآهن اصفهان بر لزوم بهرهگیری از ظرفیتهای هلدینگ شستا در راستای اعتلای جایگاه ذوبآهن اصفهان و همگرایی و هماهنگی کامل با شستا تاکید کردند.
مطالب مرتبط