به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در ابتدای برگزاری این کارگاه، استاد فرزاد ادیبی، چهره برجسته گرافیک کشور و مدرس این کارگاه، در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادی، تأکید کرد: برگزاری کارگاه تخصصی طراحی در صنعت بیمه، اتفاقی بسیار ارزشمند است. ورود هنر به این حوزه میتواند نقشی مؤثر در ارتقاء سطح آگاهی عمومی، آموزش مفاهیم بیمهای و تبیین خدمات بیمه برای مخاطبان ایفا کند.
وی افزود: باید اقدام بیمه تعاون رو که برای فرهنگسازی بیمه در بین آحاد جامعه اقدام به برگزاری چنین کارگاهی کرده، ستود و ما از مدیران ارشد این شرکت تشکر میکنیم.
در ادامه، احسان آریا، مدیر روابط عمومی شرکت بیمه تعاون، ضمن خوشآمدگویی به شرکتکنندگان، از آنان خواست تا با بهرهگیری از خلاقیت و توان هنری خود، شرکت بیمه تعاون را در مسیر معرفی بهتر محصولات و خدمات به بیمهگزاران و مشتریان یاری کنند.
وی بر اهمیت ارتباط مؤثر میان هنر و صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: امیدواریم این کارگاه نقطه آغاز همکاریهای گستردهتر میان هنرمندان خلاق و صنعت بیمه کشور باشد.
گفتنی است شرکت بیمه تعاون، به مناسبت دوازدهمین سالروز تأسیس خود، فراخوانی را جهت شرکت در این کارگاه منتشر کرده بود؛ رویدادی با رویکرد خلاقانه که با هدف تولید یک بانک پوستر اختصاصی برای شرکت و بهرهگیری از ظرفیتهای هنری در تبیین مفاهیم بیمهای و تقویت ارتباطات بصری شکل گرفته است.
مطالب مرتبط