به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، سرپرست کنترل کیفی و آزمایشگاههای این شرکت با بیان مطلب فوق، گفت: کیفیت در صنعت نهتنها یک مزیت، بلکه یک ضرورت است که بر تمام جنبههای کسبوکار تأثیر میگذارد. صنایعی که کیفیت را در اولویت قرار میدهند، سودآورتر، پایدارتر و رقابتپذیرتر خواهند بود.
وی افزود: با توجه به برنامهریزیهای انجام شده، اقدامات تعریف شده و بهبودهای حاصل شده در واحد فولادسازی و همچنین پایش مستمر و بهینه، تهیه و ارائه گزارشات کیفی به صورت روزانه و ماهانه، برگزاری جلسات فنی توسط واحد کنترل کیفی و آزمایشگاهها، شاخص تختالهای نامنطبق با سفارش از نظر آنالیز شیمیایی و عیوب تختال (NC) در اردیبهشت ماه امسال ارتقا یافت و به میزان ۰.۰۲ درصد رسیده که کمترین مقدار این شاخص از ابتدای اندازهگیری آن است. به این ترتیب فولاد هرمزگان توانسته ۹۹.۹۸ درصد تختال خود را مطابق با سفارش مشتری تولید کند.
سرپرست کنترل کیفی و آزمایشگاههای فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: دستیابی به رکوردهای کیفی نیازمند برنامهریزی دقیق، ابزارهای مناسب، و نظارت مستمر است. این فرآیند نهتنها به پیشرفت فردی یا سازمانی کمک میکند، بلکه معیاری برای سنجش موفقیت در سطح ملی و بینالمللی محسوب میشود.
کشاورز در پایان ضمن قدردانی از کارکنان واحدهای تولید و کنترل کیفی عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان تلاش میکند به عنوان پرچمدار تولید کیفی تختال فولادی در کشور، همواره بهترین محصول را مطابق با سفارش و آنالیز مورد نیاز مشتریان تولید کند.
مطالب مرتبط