
به گزارش اقتصادنامه، مزدک زرینبخش، مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایرانخودرو، در حاشیه نمایشگاه اصفهان با اشاره به این اقدام، جلب رضایت مشتریان را اولویت نخست و راهبرد کلانی دانست که تمامی ظرفیتهای شرکت در مسیر آن به کار گرفته خواهد شد.
وی ایجاد این بستر ارتباطی را گامی مهم در مسیر توسعه و تعمیق ارتباط با مخاطبان ارزیابی و تاکید کرد: این صفحه با آیدی chc.ikco در سکوی اینستاگرام، فضایی برای پاسخگویی سریع و بهموقع به سوالات، پیامها و انتقادات مشتریان عزیز خواهد بود.
زرینبخش با توجه به نقش پررنگ شبکههای اجتماعی در زندگی روزمره، ایجاد این کانال ویژه را عاملی برای تسهیل دسترسی مشتریان و تسریع در فرایند پاسخگویی شرکت دانست و افزود: این اقدام نشان میدهد ایرانخودرو درصدد است تا با حضور در بستری که مخاطبانش در آن فعال هستند، ارتباطی شفاف، صمیمی و کارآمد را برقرار کند.
مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان (CHC) با بیان ماموریت این مرکز، خاطرنشان کرد: مرکز CHC با هدف تقویت ارتباط مستقیم، شفاف و صمیمی با مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو ایجاد شده است. ایرانخودرو تمامی همت و تلاش خود را به کار بسته است تا تجربه مشتریان از خرید و استفاده از محصولات را به طور مستمر بهبود بخشیده و گامی بلند در مسیر تحقق رضایت و خشنودی آنان بردارد.
به گفته زرینبخش، این اقدام حاکی از تغییر نگرش و افزایش توجه ایرانخودرو به خواست نهاییترین حلقه زنجیره ارزش، یعنی مشتریان است.
مطالب مرتبط
