شنبه 3 آذر 1403 شمسی /11/23/2024 7:41:05 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:14818
  • زمان انتشار:پنجشنبه 2 مرداد 1399-9:41
  • کاربر:
با هدف کاهش التهاب و حذف واسطه گری از بازار خودرو انجام می شود

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن به ویژه حذف واسطه گری از بازار خودرو، طرح های متعدد عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در دستور کار قرار گرفته است.
اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی

به گزارش اقتصادنامه، مجید باقری اظهار کرد: در دو هفته پایانی تیرماه 99 دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد. علاوه بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه آغاز خواهیم کرد.

باقری افزود: با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فروش و تحویل خودرو تا زمان بازگشت آرامش قطعی به بازار ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان تیرماه، بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین