يکشنبه 4 آذر 1403 شمسی /11/24/2024 4:21:56 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:17042
  • زمان انتشار:يکشنبه 19 مرداد 1399-12:19
  • کاربر:

شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان پس از اجرای موفق دستورالعمل‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهینــــــــــامه‌های بین‌المــــــــللی رضــــایت مشـــــتری (ISO10002:2018) و  رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10004:2018) از شرکت بازرسی SGS شد.
شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان پس از اجرای موفق دستورالعمل‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهینــــــــــامه‌های بین‌المــــــــللی رضــــایت مشـــــتری

به گزارش اقتصادنامه، محمدحسین قورچانی مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان ضمن تأیید این خبر گفت: فرایند ممیزی در تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری با رعایت کلیۀ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. وی ضمن قدردانی از همکاری تمامی واحدها اذعان داشت: دریافت این دو گواهینامه گام مهمی در جهت حرکت این شرکت به‌سوی مشتری‌مداری در عرصه‌های بازرگانی و تجاری است و امکان رسیدگی به بازخوردهای مربوطه را به‌صورت مطلوب فراهم می‌سازد. وی خاطرنشان کرد: استاندارد ISO10002:2018  راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان‌ها اعم از تجاری، غیرتجاری و حتی تجارت الکترونیک است و ISO10004:2018 استانداردی است که برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان‌ها طراحی شده و به‌کارگیری این استاندارد از طریق طبقه‌بندی نیازهای مشتریان باعث حرکت سازمان به سمت مشتری‌مداری و رضایت مشتریان می‌شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین