به گزارش اقتصادنامه، غلامرضا فروغینیا مدیر روابط عمومی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده واحدهای صنعتی از اولین نمایشگاه بومی سازی گروه فولاد خوزستان که در تابستان سال ۱۳۹۸ برگزار شد، این شرکت به منظور عبور از شرایط فعلی و توانمندسازی بخش داخلی، برنامه ریزی لازم را جهت برگزاری دومین نمایشگاه «بومیسازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی» تدارک دیده است.
وی در ادامه افزود: اهداف اصلی این نمایشگاه توانمندسازی بخش داخلی است و با توجه به سال جهش تولید از یک سو و همچنین تلاش دشمنان برای فشار حداکثری بر صنایع، این امید میرود که در قالب این نمایشگاه ضمن استمرار حمایت از سازندگان قطعات، برنامه مدونی را جهت بومیسازی آنها در کوتاه ترین زمان انجام دهیم و در زمینه تامین مواد و فناوری نیز با مشارکت بخش علمی و شرکت های قدرتمند این حوزه، نیازهای گروه فولاد خوزستان را برطرف نماییم.
فروغینیا در ادامه به تاثیر این رویکرد شرکت فولاد خوزستان بر حوزه فولاد، معدن و صنایع اشاره کرد و گفت: این سیاست گذاری بدون شک، برکات زیادی برای صنایع دارد که متعاقب آن بومی سازی فناوری های فولادسازی، افزایش انگیزه در بخش صنعتی و علمی، جلوگیری از خروج ارز در شرایط تحریمی، رونق اشتغال و خود کفایی کشور و افزایش غرور ملی را در این حوزه استراتژیک به همراه دارد.
مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان در پایان ضمن دعوت از تمامی شرکتهای قطعهساز، تولیدکننده مواد و فعالان صنعتی سراسر کشور جهت مشارکت در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه به مدت ۳ روز، از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ در نمایشگاه بینالمللی اهواز برپا میشود و برای آشنایی هرچه بیشتر شرکت ها با نیازهای شرکت فولاد خوزستان، ضمن تهیه لیست قطعات، تجهیزات، مواد و فناوریها، میزهای کارشناسی برای گفت و گو با فعالان این حوزه ها فراهم میگردد تا در فضایی تخصصی مذاکرات لازم انجام شود.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست