به گزارش اقتصادنامه، گروه صنعتی ایرانخودرو که برای خدمترسانی بهینه به هموطنان و ارایه خدمات استاندارد و باکیفیت، برنامهها و طرحهای نوینی را اجرا میکند، در تازهترین اقدام خود به عنوان حامی و پشتیبان، از پلتفرم استارتآپی با نام «بسپر» که به منظور ارایه خدمات جامع خودرویی طراحی شده، رونمایی کرد.
علاوه بر ایرانخودرو، خودروسازان داخلی و همچنین شرکتهای بیمهای در این پلتفرم گرد هم آمدهاند تا خدماتی یکپارچه و متمرکز را به هموطنان ارایه کنند.
این اپلیکیشن، مجموعهای از نیازمندیهای دارندگان خودرو، مانند استفاده از خدمات بیمهای، درخواست همزمان حمل به تعمیرگاه و دریافت کارشناسی سیار به هنگام تصادف در محل است. همچنین از طریق این سامانه، تمامی مراحل پذیرش خودرو در نمایندگی پس از حمل، انجام تعمیرات و ترخیص خودرو بر روی گوشی مالک قابل ردیابی است.
علاوه بر موارد فوق، این برنامه، دربرگیرنده تمام نیازهای هموطنان در هنگام رانندگی و موارد مربوط به آن مثل درخواست خدمات در محل برای ﺗﻌﻮﯾﺾ روﻏﻦ و اﻧﻮاع ﻓﯿﻠﺘﺮ و ﺷﻤﻊ، درخواست انتقال به نمایندگیهای مجاز خودروسازان و سایر تعمیرگاههاست. همچنین امکان استفاده از سامانه مسیریاب، درخواست انتقال سرنشینان خودرو با اسنپ و اﺳﺘﻌﻼم و ﭘﺮداﺧﺖ ﻋﻮارض، ﺧﻼﻓﯽ ﺧﻮدرو و ﻃﺮح ﺗﺮاﻓﯿﮏ نیز از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست