به گزارش اقتصادنامه، در این مراسم سوییچ، اسناد و خودرو ۳ نفر از مشتریان سایپا تحویل داده شد و همچنین ۱۰ دستگاه خودروی شاهین که فاکتور فروش آن همزمان با عید سعید مبعث صادر شده بود، تحویل خریداران شد.
گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایتمندی مشتریان و براساس نظام جدید کیفیت محصول، خودرو شاهین را با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان میدهد.
خودروی شاهین با استفاده از موتور M15 توربو شارژ، گیربکس دستی ۵ سرعته و طراحی بدنه با فولادهای بسیار مستحکم رقیب جدی خودروهای خارجی هم کلاس خود است، این خودرو استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد.
همچنین شاهین، مجهز به فرمان برقی، سانروف، استارت دکمه ای، سیستم ورود خروج بدون سوییچ، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر دمای بیرون، سانروف، مولتی مدیا ۷ اینچ، مجهز به سیستم های BAS ،ABS،EBD و سیستم هشداردهنده ضدسرقت است.
از سویی دوربین دید عقب، نشانگر تعویض دنده، محافظ ایمنی کودک و چراغ هدایت تا درب منزل از دیگر مزیت های است که خودروی شاهین دارد.
در این میان گروه خودروسازی سایپا تلاش کرده است این خودرو که توسط مهندسان داخلی طراحی و تولید شده است را با کیفیت بالا تولید و به مشتریان عرضه کند.
همچنین در این مراسم، از اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا رونمایی شد.
این اپلیکیشن با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان سایپا به سرویسهای مختلف راهاندازی شده و مزایای متعددی را دارد که بخشی از آن شامل ثبت درخواست و شکایت مشتریان با امکان پیگیری، نوبت دهی اینترنتی با امکان مشاهده نمایندگی های نزدیک به مشتری و مسیریابی از روی نقشه و درخواست امداد به صورت آنلاین و امکان ردیابی امدادگر است.
امکان رویت وضعیت درخواست خرید مشتری و همچنین امکان استعلام وضعیت سند خودرو، دسترسی آنلاین به بخشنامهها و شرایط فروش، دسترسی به مشخصات محصولات، سوابق بیمهای و همچنین اطلاعات پروندههای لیزینگ مشتریان از دیگر ویژگیهای نرمافزار تلفن همراه مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست