به گزارش اقتصادنامه، مهدی خطیبی در نشست با نمایندگیهای منتخب فروش و خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سراسر کشور، با تاکید بر نقش مهم و سازنده این نمایندگیها در گروه صنعتی ایران خودرو در تکریم مشتریان گفت: برنامه های بهبود و نظارتهای مستمر بر عملکرد شبکه نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه هدف گذاری و برنامه های متنوعی جهت توسعه بازار و سهم بازار ایساکو و امداد خودرو برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده، اظهار کرد: کمیتهای متشکل از سه نماینده از نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو، مدیر حوزه مدیرعامل و خدمات مدیران، معاون بازاریابی و فروش و مدیرعامل ایساکو به منظور نظارت مستمر و مستقیم بر نمایندگیهای سراسر کشور تشکیل و جلسات مستمری برای رفع مشکلات موجود برگزار خواهد شد، همچنین شخصا در بازه زمانی مشخص و هر بار در یک شهر، جلسهای حضوری با نمایندگیها برگزار خواهم کرد.
گفتنی است، در این نشست که با حضور معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، مدیرعامل شرکت ایساکو، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران و مدیر حوزه مدیرعامل و خدمات مدیران برگزار شد، گزارشی از نحوه مدیریت امور شبکه نمایندگی های مجاز ایران خودرو ارایه شد.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست