دوشنبه 11 تير 1403 شمسی /7/1/2024 5:00:46 AM

افرادی که در فضای نسبتا انحصاری حمل و نقل اینترنتی هر روزه با اسنپ تردد می‌کنند، احتمالا تجربه استفاده از سرویس "اسنپ پلاس" را داشته‌اند.
کلاه بزرگ اسنپ بر سر مسافران

سرویسی که مسافر توقع دارد با پرداخت پول بیشتر خدمات بهتری را دریافت کند. خودرو دارای نظافت مناسب بوده و در فصل گرما کولر قبل از سوار شدن مسافر روشن باشد.

آنگونه که "اقتصادنامه" کسب اطلاع کرده، اغلب استفاده‌کنندگان از سرویس اسنپ پلاس، به‌هنگام سوار شدن، با راننده‌ای تندخو، خودرویی نامرتب و شیشه‌های تا نیمه‌باز روبرو می‌شوند.

در چنین فضایی مسافر انتظار برخوردی مناسب، کولری روشن و خودرویی تمیز دارد اما به‌رغم پرداخت مبلغی بالاتر نه تنها خدماتی نمی‌گیرد بلکه باید از راننده خواهش کند تا سیستم سرمایشی خودرو را روشن کند.

راننده نیز با اکراه این کار را انجام داده و حتی دیده شده از روشن کردن کولر سرباز می‌زند.

در اینجا وقتی که مسافر تاکید می‌کند سرویس اسنپ پلاس را درخواست داده، راننده ضمن ابراز بی‌اطلاعی، مسافر را دچار تردید می‌کند که آیا از سرویس پلاس استفاده کرده یا به اشتباه سرویس عادی را انتخاب کرده است.

مسافر با مراجعه به اپلیکیشن متوجه می‌شود که فریب خورده و با وجود انتخاب سرویس اسنپ پلاس از کمترین خدمات نظیر نظافت خودرو و سیستم سرمایشی بهره‌ای نبرده است.

پیشنهاد می‌شود با توجه به گسترش استفاده از اپلیکیشن اسنپ و پایین آمدن کیفیت خدمات آن در فضای انحصاری، شورای رقابت به عنوان نهاد ناظر بر توسعه رقابت و کاهش انحصارگرایی وارد عمل شده و زمینه ورود سایر سرمایه‌گذاران را در این زمینه فراهم کند.

بهتر است تا اسنپ نیز با نظارت بیشتر، به‌جای کمیت، به کیفیت خدمات خود بهای بیشتری دهد تا مردم در ازای پولی که پرداخت می‌کنند خدمات مورد نظر را دریافت کرده و در این میان حقوق آنان ضایع نشود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین