يکشنبه 4 آذر 1403 شمسی /11/24/2024 2:52:13 AM
  • گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:53294
  • زمان انتشار:شنبه 28 آبان 1401-15:50
  • کاربر:

به‌منظور افزایش کیفیت خدمات مراکز اقامتی و رفاهی درکشور، استانداردهای لازم در حوزه گردشگری، تدوین و بازنگری و مراکز مذکور براساس آن ارزیابی کیفی می‌شوند.
خدمات گردشگری در کشور، ارزیابی کیفی و استانداردسازی می‌شود

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، نشست سه‌جانبه برای استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری با حضور «احسان ساده» معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، «شالبافیان» معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و «حمزه زاده» رئیس جامعه هتلداران ایران در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این نشست که مدیران دفاتر تخصصی نیز حضور داشتند، طرفین ضمن بیان نظرات تخصصی بر انجام بازنگری، تهیه و تدوین  استانداردهای لازم در حوزه خدمات گردشگری، تدوین سازوکارهای ارزیابی کیفیت براساس استاندارد های مربوطه، فراهم کردن زمینه های لازم برای ترویج اخذ نشان حلال در صنعت گردشگری و تدوین سازوکارهای لازم به‌منظور رتبه بندی اماکن اقامتی و رفاهی براساس استانداردها توافق کردند.

در همین راستا مقرر شد کارگروهی با حضورکارشناسان مربوطه از دفاتر تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران، حوزه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جامعه هتلداران ایران تشکیل شود.

براساس این گزارش، مسوولان حاضر در این نشست برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری های مشترک به‌منظور تسهیل فرآیندهای نظارت و ارزیابی و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری به جامعه گردشگر و همچنین برنامه ریزی لازم برای اخذ نشان حلال با موضوع گردشگری حلال، موافقت خود را اعلام داشتند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین