به گزارش اقتصادنامه، سهراب برفروشان خاطرنشان کرد: طرح جهش کیفیت محصول و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو با تضمین کیفیت موتور و گیربکس خودروی تارا از تیرماه ۱۴۰۱ و در شبکه خدمات پس از فروش اجرایی شده و تحلیلهای به عمل آمده بیانگر اجرای موفقیتآمیز این طرح و تاثیرگذاری قابل قبولی در افزایش رضایت مشتریان بوده است.
وی افزود: در این راستا و با دریافت بازخوردهای مثبت از سوی مشتریان، تصمیم بر این شد که سایر محصولات این خودروساز نیز به ترتیب شامل این طرح تضمین کیفیت قوای محرکه شوند و به این منظور برای گام بعدی، خودروی هایما در نظر گرفته شد.
به گفته معاون کیفیت ایران خودرو، مشخصات این طرح که برای تمامی خودروهای هایمای تحویلی از ابتدای دی ماه ۱۴۰۱ خواهد بود نیز همانند خودروی تارا شامل تضمین شش ماه عدم مراجعه در خصوص ایرادات مرتبط با موتور و گیربکس و هم چنین ترخیص مشتریان حداکثر ۴۸ ساعت پس از پذیرش است و در صورت عدم تحقق موارد مذکور، بسته جبرانی به مشتریان محترم تعلق خواهد گرفت.
برفروشان عنوان کرد: در این راستا، تمامی همکاران مرتبط در ایران خودرو خراسان، شرکت ایساکو و معاونت کیفیت، در حال آماده سازی مقدمات اجرای فرآیند مذکور هستند.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست