به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی در حکمی سعید توکلی، از مجریان باسابقه رادیو و تلویزیون را به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب و معرفی کرد.
رشنوادی در حکم مدیریت توکلی بر ۶ ماموریت ویژه تاکید کرده است. تدوین راهبرد روابط عمومی با تاکید بر کیفیت ارتباطات، کمک به توسعه فرهنگ بیمه با بهرهگیری از ابزارهای ارتباطی موثر و کمهزینه، حمایت از شبکه فروش و حفظ وفاداری بیمهگذاران با ارائه ایدههای نوآورانه، هوشمندانه و انجام نظرسنجیهای معتبر، گسترش پیامهای کلیدی با توجه به نوع مخاطبان، اولویت پیشگیری بر مقابله در مواجهه با امواج خبری زرد و نفود در گروههای هدف خاص با هدف پشتیبانی از فروش و خوشنامی شرکت، ۶ خواسته کلیدی مدیرعامل بیمه سرمد از توکلی برای مدیریت حوزه روابط عمومی است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست