به گزارش اقتصادنامه، سعید علیزاده در جمع مدیران نمایندگیهای سایپا در استان های آذربایجان شرقی و غربی با بیان این مطلب و با اشاره به رشد فروش قطعات یدکی سایپایدک در دو ماه گذشته، گفت: هر تغییری یک نگاه جدید به حل مسائل و مشکلات در بر دارد و با توجه به ظرفیت سایپایدک در رشد روز افزون کیفیت خدمات و همچنین گسترش سهم بازار، توانستیم اهداف پیش بینی شده در دو ماه گذشته را محقق کنیم.
او افزود: به همین منظور در جهت فروش مناسب در شبکه نمایندگیها اصلاح فرآیندها برای رشد فروش قطعات یدکی آغاز شده تا رضایت مشتری در حد مطلوب افزایش یابد.
مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه انگیزه لازم در سازمان خدمات پس از فروش سایپا برای رشد و تغییر به وجود آمده است، گفت: با برنامهریزیهای صورت گرفته کمبود قطعه در شبکه نمایندگیها به حداقل رسیده و شرکتهای گروه نیز همکاری خوبی در این زمینه داشتهاند.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست