به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت که در حوزه خدمات نوآورانه و نوین در صنعت بیمه، محصولات و خدماتی مانند سامانه ارزیابی پروژههای بیمهای، وب اپلیکیشن بیمه سرمد و اولین مرکز تماس ۲۴ ساعته صنعت بیمه را راهاندازی کرده است، در راستای سیاست رئیسکل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پویش سهشنبههای نوآورانه و تاکید بر بهکارگیری فناوریهای جدید در ارائه خدمات بیمهای، سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینهای درمانی (نسخهچی) را طراحی کرده است.
با راهاندازی این سامانه، بیمهگذاران بیمه سرمد میتوانند اسناد هزینههای درمانی خود را به صورت آنلاین برای این شرکت ارسال کنند و در جریان روند بررسی و پرداخت هزینههای درمانی خود قرار گیرند.
سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینهای درمانی (نسخهچی) با هدف افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای خسارت درمان بیمهشدگان، افزایش شفافیت مالی و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان، طراحی شده است، تا کاربران در هر ساعتی از شبانه روز و در هر موقعیت جغرافیایی بتوانند مدارک و پروندههای درمانی خود را بصورت آنلاین ارسال کنند.
یکی از مزیتهای مهم این سامانه، جلوگیری از تقلب و تخلفاتی است که از معضلات جدی بیمههای درمان در صنعت بیمه است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست