به گزارش اقتصادنامه، قاسم حاج ابراهیمی با بیان اینکه اعتقاد مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد این است که سود در واقع جایزه تشویقی برای حمایت از مشتریان است گفت: مشتریان ما سازمان های تولید کننده اند. لذا مهمترین فاکتورهای مورد نظر مشتری ما عوامل تأثیرگذار پایداری تولید کیفیت و هزینه تمام شده محصول نهایی آن شرکت می باشد. لذا عواملی همچون تامین پایدار، حداقل فاکتورهای شمیایی و فیزی اسفنجی به عنوان ماده اولیه قیمت و همچنین زمان تحویل آن شاخص هایی است که برای اغلب مشتری ما و در نتیجه برای ما اهمیت دارند و نقاط تمرکز ما جهت بهبود است.
راه اندازی پورتال مشتریان و گسترش ارتباط با مشتریان از طریق سی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نظر سنجی به صورت داینامیک و بر روی هر خرید مشتری ایجاد بانک اطلاعاتی بازار مشتریان و رقبا و قیمتهای جهانی تدوین گزارشهای تحلیل بازار تهیه گزارشهای هفتگی بررسی بازارهای جهانی جمع آوری اطلاعات بازار به خصوص بازارهای جهانی برای کشف الگوهای رفتاری قیمت ها و ارتباط آنها با آهن اسفنجی از سایر اقدامات صورت پذیرفته و در حال انجام می باشد.
وی افزود. این شرکت نسبت به استقرار استاندارد ISO10004 جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین استاندارد IS010002 جهت مدیریت شکایات اقدام نموده است و موفق به اخذ گواهینامه شده است.
مطالب مرتبط