دکتر حسنی :گفت در حال حاضر شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید آهن اسفنجی در سطح بازارهای داخلی و بین المللی است. این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 442 هزار تن آهن اسفنجی در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرده است که این عدد رشد 19 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. او با اشاره به اینکه در بازه مذکور با توجه به کاهش تقاضای جهانی فولاد و استراتژی تامین مواد اولیه فولادسازان کشور بخش عمده آهن اسفنجی تولید شده در این شرکت در بازارهای داخلی عرضه شد تاکید کرد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بهرهگیری از دانش و فناوری روز دنیا و رفع اشکالات خط تولید همواره کیفیت محصولات خود را بهبود میبخشد. در واقع شرکت توسعه از این طریق گام بلندی را در حفظ و توسعه برند سازمانی خود برمی دارد زیرا کیفیت شالوده برندسازی مشتری مداری و در نهایت قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی سازمانی است.
مطالب مرتبط