مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه اظهارداشت: اجرای طرح آزمایشی موفق میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران، مدیران این شرکت را مصمم کرد در جهت رفاه حال همکاران بیمه شده بانک صادرات، باجههای میز خدمت را در شعب بانک در سراسر کشور راه اندازی کند و براساس بازخوردهایی که از اجرای این طرح داشتیم، به نکات مثبتی دست یافتهایم.
وی یادآورشد: راه اندازی نرم افزار« نسخه چی» و «وب اپلیکیشن سرمد» باهدف بالابردن سرعت ارائه خدمات و رفاه حال بیمه گذاران طراحی و اجرا شده است و امیدواریم با جلب رضایت مشتریان،خدمات بیشتری را عرضه کنیم.
بهشتی نژاد در ادامه افزود: با توجه به اصلاح ساختار سازمانی و برنامهریزی انجام شده، پرداخت خسارتهای بیمه شدگان در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
جهانبانی مدیر شعب بانک صادرات استان اصفهان نیز با قدردانی از خدمات بیمه سرمد درجهت ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان این بانک گفت: خوشبختانه طی ماههای اخیر شاهد روند رو به بهبود در خدمات رسانی از سوی بیمه سرمد هستیم که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.
مطالب مرتبط