يکشنبه 4 آذر 1403 شمسی /11/24/2024 5:00:19 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:69758
  • زمان انتشار:شنبه 28 مرداد 1402-15:6
  • کاربر:
در آستانه اربعین حسینی

نمایندگی جدید ایران‌خودرو در استان‌ ایلام افتتاح شد و مجموع تعداد نمایندگی‌های این شرکت در مرداد ماه ۱۴۰۲ به ۶۵۳ نمایندگی رسید.
نمایندگی ایران خودرو در شهرستان مهران افتتاح شد

به گزارش اقتصادنامه، هم زمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) با رویکرد تسهیل و تسریع دسترسی مشتریان منطقه به خدمات فروش و پس از فروش و آسایش خاطر زائران کربلای حسینی در ایام پیش رو، ایران خودرو نمایندگی ۲۵۰۹ را شهرستان مهران افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: با توجه به نیاز به توسعه نمایندگی‌ها در منطقه مرزی مهران و به منظور بهبود شاخص سهولت دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش و ارتقای رضایت دارندگان محصولات ایران‌خودرو، ایجاد یک نمایندگی در منطقه ضروری به نظر می‌رسید و این نمایندگی با ۱۵ پست کاری و ۱۲ نفر نیروی متخصص در زمینی به متراژ دوهزار متر مربع آغاز به کار کرد.

ماشاله وردینی ادامه داد: علاوه بر نیاز هم وطنان ساکن در استان ایلام به یک نمایندگی در منطقه مرزی مهران، ما همه ساله با فوج زائران و دلدادگان حرم حسینی (ع) در این منطقه مواجه بودیم و برای تسهیل در خدمت‌رسانی به این عزیزان، با برپایی چادرهای نمایندگی صحرایی این نیاز را مرتفع می‌کردیم که دشواری‌های خاص خود را داشت، اما خوش بختانه در مرداد ماه امسال با همکاری «رحمان غیابی» صاحب امتیاز این نمایندگی، موفق شدیم مرکز خدمات پس از فروش را به مجموعه اضافه کنیم تا علاوه بر خدمت رسانی سالانه به راهیان عتبات عالیات، از ظرفیت این نمایندگی برای ساکنان استان در طول سال نیز بهره‌مند شویم.
وی افزود: این نمایندگی با توجه به موقعیت قرارگیری در مسیر تردد، در صورت نیاز مشتریان به خدمات، سرعت خدمت رسانی را افزایش داده و باعث کاهش بار ترافیکی نیز خواهد شد.
وردینی گفت: در حال حاضر امتیاز نمایندگی‌ جدید با توجه به نیازسنجی هر منطقه و شهرستان و احراز شرایط به متقاضیان اعطا می‌شود و با این رویکرد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۱ نمایندگی مجهز در شهرهای مختلف کشور آغاز به کار کرده است و در عین حال تعدادی از نمایندگی‌ها نیز به دلایل مختلف در کمیسیون لغو و اعطای شرکت ایساکو، از ارایه خدمات به صورت موقت یا دائم محروم شده‌اند.
وی تشریح کرد: تمام اقدامات بهبود و توسعه و ارتقا در شرکت ایساکو به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش صورت می‌‌گیرد و ایساکو سعی دارد با حفظ برتری ۱۴ ساله خود در میان تمام ارایه دهندگان خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور، بهترین خدمات را به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارایه کند.
وردینی در پایان به اهمیت مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در زمان‌های اعلام شده در دفترچه خودرو اشاره کرد و گفت: خدمات ارایه شده در نمایندگی‌ها دو ماه یا سه هزار کیلومتر گارانتی دارند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین