به گزارش اقتصادنامه، هدف اصلی این اقدام، ترویج رویکرد مسوولانه و تلاش ایران خودرو در ایجاد اثرات مثبت اجتماعی برای ارتقای تصویر ذهنی سازمان، همراه با ارایه محصولات متنوع و جدید برقی است.
همچنین تبادل و انتقال تجارب در حوزه مسوولیت های اجتماعی با سایر شرکت های حاضر و مخاطبان علاقه مند در نمایشگاه در زمینه تدوین گزارش عملکرد پایدار بر مبنای استاندارد جهانی GRI، توانمندسازی و مهارت افزایی در جامعه، حمایت مسوولانه از کسب و کارهای خرد و توسعه فعالیت های مشارکتی در امور خیریه انجام میگیرد.
گفتنی است، تنها غرفه مسوولیت اجتماعی حاضر در نمایشگاه متعلق به شرکت ایران خودرو بوده که نشاندهنده جایگاه و اهتمام این گروه صنعتی نسبت به حوزه مسوولیت اجتماعی سازمانی است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست