به گزارش خودرونامه، سید فخرالدین حیدری منش در نشست شورای مدیران سازمان خدمات پس از فروش سایپا با بیان این مطلب افزود: استفاده از فناوریهای نو در فروش قطعات و ارائه خدمات با تکیه بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش، در برنامههای آتی سایپایدک مورد توجه قرار میگیرد که نقش قابل توجهی در توسعه سهم بازار و افزایش رضایت مشتریان خواهد داشت.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در تحقق برنامههای سازمان، گفت: نیروی انسانی با تجربه و کاردان، سرمایه اصلی و گران بهای سایپایدک است و بدون تردید، اهداف این سازمان با بهرهگیری از ظرفیتها و استفاده بهینه از نقاط قوت، محقق خواهد شد. در همین راستا برنامههای بهرهوری در حوزه منابع انسانی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به توانمندی سایپایدک در افزایش سهم بازار قطعات یدکی، گفت: سهم سایپایدک از بازار وسیع خدمات و قطعات یدکی با برنامههای در نظر گرفته شده و استفاده از تجارب کارکنان، قابل افزایش است.
وی ادامه داد: در برنامه اقتصادی و مالی سازمان خدمات پس از فروش سایپا، بودجهریزی مبتنی بر عملکرد مورد توجه ویژه قرار دارد و این نگاه در تخصیص بودجه اعمال میشود.
حیدری منش با اشاره به دستاوردهای سایپایدک در زمینه افزایش رضایت مشتریان، گفت: یکی از مواردی که در ارزیابی شرکتهای خدمات پس از فروش مورد توجه قرار گرفته، شاخص رضایتمندی نمایندگیهاست که خوشبختانه عملکرد سایپایدک در این زمینه موثر بوده و این شاخص در افزایش رضایت مشتریان از اهمیت ویژهای برخوردار است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست