شنبه 3 آذر 1403 شمسی /11/23/2024 7:20:43 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:75820
  • زمان انتشار:پنجشنبه 9 آذر 1402-23:45
  • کاربر:
گام مهم ایران خودرو برای کاهش تلفات سوانح جاده ای

تفاهم نامه همکاری برای ارائه خدمات خودرو متصل بین شرکت امدادخودروایران و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با حضور مدیران عامل دو شرکت امضا شد.
ارائه خدمات خودرو متصل امدادخودروایران بر بستر ایرانسل

به گزارش اقتصادنامه، این تفاهم نامه که با موضوع ایجاد مشارکت در ارایه‌ خدمات خودروی متصل، به امضای دو طرف رسیده، همکاری در حوزه‌‌هایی از جمله تامین زیرساخت شبکه‌ ارتباطی مورد نیاز برای توسعه‌ طرح خودروی متصل، تامین مرکز داده‌ مناسب، سرور و زیرساخت پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات و همچنین امنیت تبادل و ذخیره‌سازی اطلاعات، تامین پلتفرم اینترنت اشیا مناسب برای کاربرد خودروی متصل، تامین تجهیزات و ادوات مورد نیاز برای اتصال خودروها و جمع‌آوری، ارسال و پردازش داده‌ها، ایجاد شبکه فروش، پشتیبانی از مشتریان و مرکز تماس و ارایه خدمات به مشتریان و کاربران نهایی راهکار خودروی متصل و تامین فضا برای تجهیزات را شامل می‌شود.
مدیرعامل امدادخودرو ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به خدمات امدادخودروایران و فعالیت ۱۵۰۰ ناوگان امدادی در سراسر کشور، محصول این همکاری را، برداشته شدن گام‌هایی مهم در مسیر بهبود خدمات‌رسانی به هم وطنان و مشتریان توصیف کرد و افزود: امدادخودرو ایران با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه خدمات پس از فروش خودرو توانسته در مسیر کسب رضایت مشتریان گام بردارد و توسعه همکاری با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و به کارگیری ابزار و فناوری‌های نوین می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی شهری و زیست محیطی آنان موثر باشد.
به گزارش ارتباطات امدادخودرو ایران، رضا گنجی جویباری در تشریح ابعاد این همکاری گفت: استفاده فناوری خودرو متصل در راستای ماموریت‌های گروه صنعتی ایران خودرو می‌تواند بر کاهش تصادفات در جاده‌ها تاثیر بگذارد و برای دارندگان خودرو نیز این امکان را فراهم سازد تا با آرامش و آسودگی بیش تری برانند.
مدیرعامل ایرانسل نیز با اشاره به دیگر سرویس‌های هوشمند و فناور ایرانسل گفت: به تازگی و با امضای تفاهم‌نامه‌ای، زیرساخت سامانه تماس اضطراری در صنعت خودرو (E -call) را به صورت پایلوت اجرا کرده و آماده‌ایم تا این سرویس را در سطح وسیع‌تری در کشور به مرحله اجرا برسانیم، زیرساخت سرویس (E-sim) هم در شبکه ایرانسل وجود دارد و به صورت پایلوت فعال است، اما به دلیل تحریم‌های موجود، نیازمند رفع مواردی هستیم تا بتوانیم از آن با استفاده از دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این سرویس، بهره‌مند شویم.
بیژن عباسی‌آرند با توضیح استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر و پیشرفت شرکت از خدمات ارتباط ‌پایه (Telco) به فناوری‌ محور (Techco) ادامه داد: باتوجه به این که دنیا در زمینه خودروهای برقی هوشمند در حال فعالیت است، ما نیز آمادگی داریم تا با به کارگیری ظرفیت‌هایمان، در این زمینه اقدامات توسعه‌ای انجام دهیم و امضای این تفاهم‌نامه، می‌تواند گام مهمی در راستای تحقق تحول دیجیتال در صنعت خودرو کشور باشد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین