جمعه 15 تير 1403 شمسی /7/5/2024 7:46:44 PM

سرپرست بانک کشاورزی گفت: تسهیلات بخش کشاورزی در سال گذشته ۲۰۰ همت بود و پیش بینی می شود امسال میزان تسهیلات افزایش پیدا کند.
سال گذشته ۲۰۰ همت تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، وهب متقی نیا، سرپرست بانک کشاورزی در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود، بزرگترین رویداد تجاری در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته مرحله سوم مطالبات گندم کاران به مبلغ ۳۰.۳ همت پرداخت شد.

وی افزود: هر زمان منابع مالی مورد نطر تأمین و به بانک واریز شود، به طور میانگین ۱.۵ روز بعد پول به حساب گندم کاران پرداخت می‌شود.

سرپرست بانک کشاورزی در ادامه با اشاره به تسهیلات بخش کشاورزی، اعلام کرد: تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته ۲۰۰ همت بود و پیش بینی می‌شود امسال تسهیلات افزایش پیدا کند.

وی به مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: این بانک تمام وظایف خود در پرداخت وام ازدواج، فرزند و تسهیلات اشتغال روستایی را انجام داده است.

سرپرست بانک کشاورزی در مورد اشتغال روستایی نیز گفت: این بانک به عنوان عامل در وام اشتغال روستایی و اشتغال زنان به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کرده و امسال هم از محل بازگشت تسهیلات حساب پیشرفت و عدالت استانی وام‌های ارزان به متقاضیان پرداخت می‌شود، اما هنوز وام از محل بودجه سال جاری شروع نشده است.

متقی نیا در مورد اپلیکیشن‌های بانک کشاورزی گفت: ثبت‌نام و افتتاح حساب غیر حضوری و پرداخت غیر حضوری تسهیلات با اپلیکیشن‌های باران، پالیز در خدمت کشاورزان و مشتریان بانک کشاورزی قرار دارد.

به گفته سرپرست بانک کشاورزی، چون این بانک به عنوان عامل پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است، تسهیلات ریالی از منابع صندوق توسعه ملی نیز برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین