سه شنبه 29 خرداد 1403 شمسی /6/18/2024 4:43:36 PM

سامانه شناسایی و اهلیت سنجی اشتغال کشور با عنوان سامانه هوشمند حمایت یکپارچه اشتغال و تولید رونمایی شد.
سامانه شناسایی و اهلیت سنجی اشتغال کشور رونمایی شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، مرحله اول سامانه هوشمند حمایت یکپارچه اشتغال و تولید مردمی (حیات) صبح امروز در بنیاد علوی با حضور عسکری آزاد مدیرعامل بنیاد علوی، مردعلی قائم مقام بنیاد علوی و مسعود پناهی مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی رونمایی شد.

این سامانه بزرگترین سامانه هوشمند در زمینه هوشمندسازی اشتغال در سطح کشور است که شبکه تسهیلگران و مجریان طرح حیات را به صورت یکپارچه مدیریت می‌کند که برای اولین بار در کشور پیاده‌سازی شده است.

پایدار سازی و اهلیت‌سنجی همچنین تجمیع بانک اطلاعاتی مربوط به کمیته‌های اشتغال و تسهیلگران و مجریان این طرح در سراسر کشور به صورت برخط از جمله امکانات این سامانه است.

پس از رونمایی از این سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های کمیته‌های اشتغال و فرآیند توانمدسازی اقتصادی در سطح استان، شهرستان یا حتی روستاها در لحظه قابل رهگیری است که سرعت اعطای تسهیلات، تولید، و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها در سطح کشور افزایش قابل توجهی می‌یابد.

مرکز فناوری اطلاعات و هوشمندسازی بنیاد علوی عهده‌دار پیاده‌سازی و تهیه زیرساخت این سامانه است که با همکاری موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی صورت پذیرفت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین