چهارشنبه 6 تير 1403 شمسی /6/26/2024 8:46:08 PM

معاون امور تعاون وزارت تعاون از ثبت نام بیش از ۸ هزار شرکت تعاونی در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد و گفت: ثبت نام جشنواره تا پایان خرداد تمدید شد.
ثبت‌نام جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد تمدید شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، حامد ویس کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت نام بیش از ۸ هزار شرکت تعاونی در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد و گفت: ثبت نام در این جشنواره از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور سال جاری هم زمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.

معاون امور تعاون ادامه داد: امسال تلاش شده ضریب تأثیر شاخص‌ها با در نظر گرفتن رشته فعالیت اختصاصی هر تعاونی اعمال گردد.

وی با بیان اینکه داوری استانی جشنواره نیز تا ۱۵ تیر تمدید شده است، اضافه کرد: انتخاب و معرفی تعاونی‌های نمونه با شاخص‌ها و معیارهای درست، علاوه بر نشان دادن نقاط قوت و تقویت آنها، می‌تواند هموار کننده راهی برای حرکت سایر علاقمندان به سوی فعالیت‌های جمعی در قالب تعاونی، در مسیر توسعه پایدار و دستیابی به قله‌های موفقیت باشد تا الگویی از فعالیت‌های موفق اجتماعی و اقتصاد مشارکتی همراه با رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی و انسانی ارائه کند.

ویس کرمی گفت: تا کنون تعداد ۸ هزار و ۲۵۰ تعاونی در رشته فعالیت‌های مختلف در نوزدهمین جشنواره ثبت نام کرده‌اند که بیشترین تعداد به ترتیب در رشته فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی انجام شده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین